2015年7月24日 星期五

資本的力量 - 投資門檻決定錢搵錢的能力

一直都有睇下投資blog既習慣, 一方面可以汲取下人地既知識同經驗, 另一方面可以了解下一般人或投資者既投資習慣同喜好。

首先我要話比各位讀者知, 呢個係一個高門檻既投資blog, 即一般買股票、買樓(住宅)我全部都唔打算講。所以如果讀者資金有限,希望搵一D投資門檻低既投資選擇, 呢到可能唔適合你。

最多人熟悉既投資莫過於股票同買樓(住宅),原因係1. 涉及金額細、投資方便夠大眾化; 2. 同自己既生活息息相關, 投資既同時可以自用。不過, 最popular最多人識既投資往往回報唔高, 風險又唔係特別低。因為本身工作關係, 對金融的各式各樣投資都好熟悉, 其中股票、一般衍生工具我唔打算係到分享,因為太多人識,講黎都無咩意思, 所以呢到我主要會分享下債券投資同工商鋪投資策略,有機會既話都可能會講下一D項目性既投資, 呢類既投資係我個portfolio佔比超過70%-80%, 合符我"門檻高、在低風險中尋求高回報"既投資策略。

黎緊我會先講下近期好多人都話有興趣既槓桿債券投資(Leveraged Bonds)。
為此, 我都專門申請返個Email - Starchan913@gmail.com, 各位同果有興趣場外交流的話都可以電郵本人, 有時間我會回覆。

8 則留言:

  1. Keep going and we do need the voice from real investment professional!

    回覆刪除
  2. 希望STARMAN兄可以指導一下門檻高但系低風險的債券投資同工商鋪投資 支持!!!

    回覆刪除
  3. Want to learn from the experienced

    回覆刪除
  4. 感謝支持﹗有時間定必繼續分享。

    回覆刪除
  5. 感謝starman兄分享,讓我這種無知平民能機會見識一下穩陣,計到數,又有可觀回報嘅投資策略。讀過Starman兄兩本《現金流為王》後,想重頭開始閱讀您的投資思路,及應付市場變動歷程。說來慚愧,雖同為80後,至今仍然一事無成,仍要為生活勞碌,不過現以明白投資的重要,並重頭由教科中學好根本。再次多謝Starman兄讓我見識世界。

    回覆刪除